Kontakt: steroidscent@gmail.com Ceny sterydów
STEROIDSCENTER - Centrum Informacji o Sterydach! sterydy doping kulturystyka anaboliki koksy ceny cykle opis steroid Klatka piersiowa

Klatka piersiowa


WYCISKANIE SZTANGI

Dane ćwiczenia
Główny mięsień zaangażowany: Klatka piersiowa
Mięśnie współpracujące: Triceps, Barki
Sprzęt: Sztanga
Typ ćwiczenia: Złożone

trening klatka piersiowa wyciskanie leżąc 1 trening klatka piersiowa wyciskanie leżąc 2

Czego nie wolno robić:

trening klatka piersiowa wyciskanie leżąc 3 trening klatka piersiowa wyciskanie leżąc 4
Wyciskanie leżąc, jest podstawowym ćwiczeniem na rozwój mięśni klatki piersiowej, Możemy je wykonywać w kilku wariantach w zależności od części klatki piersiowej, którą angażujemy: Wszystkie te ćiczenia możemy wykonywać zarówno sztangielkami jak i sztangą. Wyciskanie sztangielkami umożliwia większe rozciąganie mięśni w porównaniu ze sztangą. W obu przypadkach jednak staramy się mieć przedramię ustawione pionowo względem podłoża i dłonie rozstawione tak, aby przedramię tworzyło kąt 90 stopni z ramieniem.





ROZPIĘTKI

Dane ćwiczenia
Główny mięsień zaangażowany: Klatka piersiowa
Mięśnie współpracujące: Triceps, Barki
Sprzęt: Sztangielki
Typ ćwiczenia: Złożone

trening klatka piersiowa rozpiętki 1 trening klatka piersiowa rozpiętki 2
Ćwiczenie to bardzo dobrze modeluje klatkę piersiową. Wykonujemy je leżąc na ławeczce ze zwężonym oparciem na nieco ugiętych rękach. Trzymając sztangielki wykonujemy opuszczanie bokiem tak, aby sztangielki znajdowały się cały czas na wysokości barków, po czym unosimy do pozycji wyjściowej, na chwilę przytrzymując sztangielkinad klatką piersiową. Nie należy sztangielkami uderzać i zbyt gwałtownie opuszczać, powinno się unikać prostowania rąk lub zbyt mocnego zginania w łokciach.
Powyższe ćwiczenie możemy wykonywać w trzech wariantach, w zależności od częsci klatki piersiowej, którą chcemy mocniej angażować:





PRZENOSZENIE SZTANGIELKI ZZA GŁOWY LEŻĄC

Dane ćwiczenia
Główny mięsień zaangażowany: Klatka piersiowa
Mięśnie współpracujące: Triceps, Barki, Naramienne
Sprzęt: Sztangielka
Typ ćwiczenia: Złożone

trening klatka piersiowa ropiętki 1 trening klatka piersiowa rozpiętki 2
W pozycji leżącej z głową i barkami opartymi na ławce, trzymając łokcie lekko ugięte, wykonujemy opuszczanie za głową i unoszenie do momentu, aż sztangielka znajdzie się nad klatką piersiową. Podczas opuszczania sztangielki staramy się trzymać brodę poniżej ławki.
Zarówno opuszczanie jak i podnoszenie jest wykonane na lekko ugiętych łokciach trzymanych w tej samej odległości między sobą.
Wdech przy opuszczaniu, wydech przy unoszeniu. Ćwiczenie to silnie angażuje dolny obszar klatki piersiowej.





ROZPIĘTKI NA MASZYNIE

Dane ćwiczenia
Główny mięsień zaangażowany: Klatka piersiowa
Mięśnie współpracujące: Brak
Sprzęt: Maszyna
Typ ćwiczenia: Izolowane

trening klatka piersiowa rozpiętki na maszynie 1 trening klatka piersiowa rozpiętki na maszynie 2
W pozycji siedzącej, z plecami przylegającymi do oparcia i rozstawionymi łokciami trzymanymi na poduszkach, wykonujemy ściaganie do przodu tak, aby maksymalnie zbliżyć do siebie łokcie.
Dla stabilizacji uchwytu należy dodatkowo trzymać dłońmi rękojeść. Pozycja siedząca powinna być tak usytuowana, aby łokcie znajdowały się na wysokości barków, a przedramię z ramieniem tworzyły kąt 90 stopni.
Wdech przy opuszczaniu, wydech przy ściąganiu.





POMPKI NA PORĘCZACH

Dane ćwiczenia
Główny mięsień zaangażowany: Klatka piersiowa
Mięśnie współpracujące: Triceps, Barki
Sprzęt: Można wykonywać praktycznie wszędzie
Typ ćwiczenia: Złożone

trening klatka piersiowa pomki na poręczach 1 trening klatka piersiowa pompki na poręczach 2
Trzymając dłonie na poręczach z szeroko rozstaionymi łokciami wykonujemy ugięcia i wyprosty rąk w stawie łokciowym. Ćwiczenie to jest podobne do ćwiczenia na tricepsy, lecz tułów w tym ćwiczeniu jest pochylony do przodu, a nogi ugięte w kolanach, odciągnięte do tyłu.
Ćwiczeniem tym angażujemy dolne aktony klatki piersiowej.





ŚCIĄGANIE LININEK WYCIĄGU BLOCZKOWEGO

Dane ćwiczenia
Główny mięsień zaangażowany: Klatka piersiowa
Mięśnie współpracujące: Barki
Sprzęt: Wycišg górny
Typ ćwiczenia: Izolowane

trening klatka piersiowa brama 1 trening klatka piersiowa brama 2
Trzymając uchwyty wyciągu bloczkowego na lekko ugiętych rękach, z łokciami uniesionymi do góry, wykonujemy ruch ściągania linek tak, by dłonie znalazły się naprzeciw siebie na wysokości bioder. Podczas całego ruchu łokcie ugięte.
Ćwiczenie to, podobnie jak rozpiętki, modeluje mięśnie klatki piersiowej. Ściąganie linek w pozycji stojącej oddziaływuje na dolną część klatki piersiowej, natomiast w pochyleniu do przodu, częścią bardziej angażowaną jest środek klatki piersiowej





» Strona główna

» Produkty

» Cennik

» Kontakt

» Forum

» Doping

» Dieta

» Trening